FOTOS

Tanken med denne bloggen er å legge ut en del bilder som jeg har tatt. Bilder fra Ofoten-området i hovedsak. Det være seg bilder i fjæra- og flomålet, Bilder fra Narvik som er beskrevet som en skitten og stygg by. Mye bilder fra Efjorden, til alle årstider. Og en del fjellturer, dagsturer i hovedsak, men også fra en tur på 7 dager som jeg hadde i juli 2008.

Vi har en praktfull natur i Narvik-området, enten en befinner seg ved sjøkanten, eller langt til fjells. Deler gjerne mine opplevelser med andre….

Liker du å se andres fotos, håper jeg noe av mitt stoff er av interesse.


Under «Sider» i kolonnen til høyre kan du klikke deg frem til bilder under samme tema som navnet på de enkelde sidene.

4 thoughts on “FOTOS

  1. Æ rote frem og tilbake og prøver og feiler og vet ikke bestandig hva jeg gjør med det gjør kanskje andre og kanskje du også. Mulig æ ringe i løpet av kvelden og tar ei kort innføring/veiledning…..

Legg igjen en kommentar

