Kungsleden 11. – 17. juli 2009, Abisko – Nikkaluokta

Også i år ble det fjelltur i svensk lappmark. Jeg har truffet en del hyggelige fjellvandrere på turen, og jeg har tatt en god del bilder underveis. Har snakket med svensker som vet at bilder blir lagt ut her. I denne omgangen blir det kun disse bildene, men etterhvert som jeg har fått redigert bildene, og sannsynligvis etter ferien, vil det bli lagt ut mange flere bilder, og beskrivelse av turen.

Min e-post:  stein.evert.pettersen@c2i.net

23. august 2009:  Har lagt inn turbeskrivelse og bilder fra turen:   https://stnevert.wordpress.com/abisko-nikkaluokta-juli-2009/

IMG_5271

IMG_5155

Trivelige ungdommer som jeg kom i prat med under turen.

IMG_5260

Sliten gammel «tant» som eieren kalte hunden sin for.

Som nevnt vil det komme flere bilder etter hvert.

2 thoughts on “Kungsleden 11. – 17. juli 2009, Abisko – Nikkaluokta

Legg igjen en kommentar

