Henningsvær Lysstøperi og Cafè

Siste helg i ferien dro vi en snartur innom Lofoten og Henningsvær, blant annet.  Henningsvær i seg selv er verdt turen alene.  Et intimt miljø å være i, praktfull natur, og når kaffetørsten tar overhånd finnes trivelige steder å stikke innom. Nord-Norsk klatreskole f.eks, og Henningsvær Lysstøperi og Cafe, for å nevne et par av dem. Vi var innom sistenevnte kafe og fikk oss kaffe og nybakte kaker.

Jeg ble betatt av denne kafeen. Skal la være å legge ut om det, du kan selv hente din opplevelse gjennom noen bilder som jeg legger ut. Selv syntes jeg det var bare godt å være der. Kjenne atmosfæren, nyte lyset, slappe av og bare være til.

Min interesse for foto har jeg med meg overalt. Da vi var der var det sommer og sol. Kommer helt sikkert til å dra tilbake når det er mørketid og mørkt ute. Er nysgjerrig på hvordan plassen fremstår da, både Henningsvær som plass, og  denne kafeen. Men da vil jeg også få med meg lysstøping. Og selvsagt kamerautstyret og stativ.

Henningsvær Lysstøperi og Cafè har egen hjemmeside:

http://www.henningsvarlys.no/

Legg igjen en kommentar

