NM i slalom, kvinner, 2010, Narvik

Legger ut en del bilder fra slalomrennet for kvinner. Har fått startlistene fra rennet slik at jeg har vært i stand til å sette navn til bildene. Greit nok når startnummeret vises. I de andre disiplinene jeg har tatt bilder fra er det i de fleste tilfellene ikke mulig å se startnummer.

Jeg har tenkt å legge ut bilder fra slalom menn, og storslalom for kvinner og menn.  Det er mye jobb å redigere så mye bilder, så det kan ta litt tid. For de som måtte være interessert er det bare å følge med.

Disse bildene er nedskalert kraftig. Hvis noen av løperne ønsker bildet i stort format så kan jeg skaffe det. Så lenge bildet KUN ER TIL PRIVAT BRUK PÅ EGEN PC/MAC, gir jeg bildet uten å ta betalt for det. Der det kan bli snakk om offentlig publisering gjelder vanlige regler for det.

Min e-postadresse er: stei-pe@online.no

Legg igjen en kommentar

